Rekisteröitymällä pääset käyttämään jäsensivuja

Rekisteröidy jäsensivujen käyttäjäksi täyttämällä nimesi, sähköpostiosoitteesi ja edustamasi jäsentaloyhtiön jäsennumero.

Jäsensivujen käyttäjäksi voit rekisteröityä vain, jos rekisteröitymisessä käyttämäsi sähköpostiosoite on tallennettu Kiinteistöliiton jäsenrekisteriin.  Ilmoita tarvittaessa sähköpostiosoitteesi omalle jäsenyhdistyksellesi lisättäväksi jäsenrekisteriin. Voit lähettää tiedot myös osoitteeseen jasentiedot@kiinteistoliitto.fi

Saat rekisteröitymisen jälkeen antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin. Vahvistusviestissä on linkki suojatulle sivulle, jolla luot itsellesi salasanan. Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä, ja siinä on oltava vähintään yksi iso kirjain, yksi pieni kirjain ja yksi numero.

Kiinteistöliiton jäsenrekisterin rekisteriseloste

Anna tiedot