× Lakineuvonta sulkeutuu torstaina 20.6. klo 13.00 ja palvelee jälleen juhannuksen jälkeen normaalisti! Kaikille avoin maksullinen lakineuvonta on suljettu. Voit tarkistaa paikallisen yhdistyksesi tilanteen verkkosivuilta. Toivotamme mukavaa juhannusta!

Kiinteistöliitto tutkii ja kehittää

Kiinteistöliiton tutkimus- ja kehityspalveluissa kerätään ja analysoidaan kiinteistöjen ylläpitoon sekä käyttöön liittyviä tietoja. Tietojen pohjalta laaditaan toimintamalleja ja työkaluja hyvään kiinteistönpitoon. Yksikön työn tuloksena taloyhtiöissä pystytään tekemään aiempaa tarkempia ja parempia päätöksiä, jolloin myös asumisolot kehittyvät suotuisasti. Samalla syntyy kustannus- ja energiatehokkaita tapoja huolehtia kiinteistövarallisuudesta.

Kiinteistöliiton tutkimus- ja kehityspalveluiden yhteystiedot