Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu > Jäsenkortti

Jäsenkortit hyödyksi Kiinteistöliiton jäsentaloille

Jäsenkortti jäsenedut.jpg

Mobiilijäsenkortti on tarjoaa aivan uuden tavan käyttää Kiinteistöliiton jäsenpalveluja ja hyödyntää jäsenetuja. Kannattaa ladata mobiilijäsenkortti omaan älypuhelimeen tai tablettiin!

Painettu jäsenkortti postitetaan jäsentalojen puheenjohtajille ja isännöitsijöille loppukeväästä 2017.

Jäsenkortti parantaa jäsenpalvelua

Kiinteistöliiton eräs kysytyimmistä palveluista on lakineuvonta jäsentaloille ja neuvontaan pääsyä ennen tarkistetaan aina ensin jäsenyys. Jäsenkortista löydät jäsennumeron nopeasti - Mobiilijäsenkortilla voit soittaa neuvontaa yhdellä sormen näpäytyksellä!

Jäsennumeroa tarvitaan myös jäsensivujen käyttäjäksi rekisteröitymiseen Taloyhtio.netin sivuilla, jossa Kiinteistöliiton jäsensivut toimivat. Kun jäsentalon edustaja syöttää rekisteröityessään jäsennumeron pyydettyyn kohtaan, niin hän pääsee käsiksi jäsenaineistoihin ja lukemaan mm. sähköisiä jäsentiedotteita.

Kiinteistöliitto jäsenyhdistyksineen voi jäsenkortin avulla tarjota uusia etuja jäsentaloille. Jäsenalennuksia ja muita etuuksia voidaan liittää jäsenkorttiin, koska Kiinteistöliiton jäsenyys on tunnistettavissa jäsenkortin avulla helposti.

Lisätietoja antaa Kiinteistöliiton yhteysjohtaja Timo Tossavainen, timo.tossavainen@kiinteistoliitto.fi tai puh. (09) 1667 6250.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu