× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Ajankohtaista sivutoimisille isännöitsijöille

21.05.2024 klo 16.30 Kiinteistöliitto Keski-Suomi toimisto, 2 krs.

Jäsentaloyhtiön sivutoiminen isännöitsijä tai sellaiseksi aikova, ilmoittaudu mukaan. Tilaisuus on vertaistukea ja -oppimista parhaimmillaan! Saat ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa taloyhtiön isännöintiin, verkostoitumismahdollisuuden sekä kahvitarjoilun.

Aika: Tiistaina 21.5.2024 kello 16.30, päättyen viimeistään kello 18.00
Paikka: Kiinteistöliitto Keski-Suomen toimisto, Vanha Freda, Yliopistonkatu 11 C, Jyväskylä

Keskustellaan ajankohtaisista aiheista ja jaetaan kokemuksia muiden sivutoimisessa isännöitsijän tehtävässä toimivien kanssa, sekä vastataan osallistujia kiinnostaviin kysymyksiin.

Tilaisuuden vetäjinä toimivat Kiinteistöliitto Keski-Suomen
Hannu Mähönen toiminnanjohtaja, joka on itsekin toiminut niin sivutoimisena isännöitsijänä kuin myös ammatti-isännöitsijänä.
Tarja Båga järjestöassistentti, jolla on yli 20 vuoden kokemus taloyhtiön hallitustyöskentelystä.

Osallistujien kommentteja edellisestä tilaisuudesta:
" Ajankohtaisista aiheista viimeistä tietoa mukavassa muodossa!
" Tilaisuus oli hyvä ja tarjoilut kanssa. Tuli sopivasti tietoa kiinnostavista aiheista. Toivon näitä sivutoimisten isännöitsijöiden tapahtumia jatkossakin.
" Sain paljon uutta tietoa tai vahvistusta omiin ajatuksiin.

Mukaan mahtuu 10 ensin ilmoittautunutta.

Ilmoittautumisen yhteydessä voit esittää kysymyksiä ennakkoon.

Ilmoittautuminen päättyy 17.5.2024 kello 12.00.

Mikä on sivutoiminen isännöitsijä? Sivutoiminen isännöitsijä (ts. asukasisännöitsijä tai oto-isännöitsijä) on sellainen taloyhtiön asukas tai osakas, joka toimii taloyhtiönsä isännöitsijänä oman toimensa ohessa. Sivutoiminen isännöitsijä ei ole isännöinnin ammattilainen eikä työskentele isännöintitoimiston palveluksessa.

Hyvin johdetussa taloyhtiössä on turvallista asua ja omistaa!

Ilmoittaudu tapahtumaan