× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

PUHEENJOHTAJAKLUBI- ILTA

16.04.2024 klo 16.30 Hotelli Sodankylä

Kiinteistöliitto Lappi ry kutsuu taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajat puheenjohtajaklubi-iltaan Sodankylään keskustelemaan ajankohtaisista taloyhtiöasioista tiistaina 16.4. klo 16.30-18.00.

Puheenjohtajaklubit ovat luonteeltaan keskustelu- ja verkostoitumistilaisuuksia.
Sodankylän tilaisuuden tarkoitus on käynnistää puheenjohtajaklubi- toimintaa ja kahvittelun lomassa keskustella nimenomaan Sodankylän alueen taloyhtiöille ajankohtaisista aiheista. Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille Sodankylän taloyhtiöiden puheenjohtajille, ei ainoastaan Kiinteistöliitto Lapin jäsenille. Puheenjohtaja voi tuoda tilaisuuteen myös muita taloyhtiönsä hallituksen jäseniä tai valtuuttaa hallituksen jäsenen osallistumaan puolestaan, jos on itse estynyt. Kaikkien osallistujien tulee ilmoittautua ennakkoon.

Paikka: Hotelli Sodankylä, Unarintie 15 Sodankylä

Aiheena: Taloyhtiöiden pankkiasiat, taloyhtiöiden remonttirahoitus ja markkinasta yleisesti. Illan asiantuntijana tilaisuudessa toimii Pohjolan OP. Tarkoituksena on myös kartoittaa, minkälaisia aiheita Sodankylän klubi-illoissa halutaan jatkossa käsitellä ja keskustella Kiinteistöliiton jäsenpalveluista.

Tilaisuudessa kahvitarjoilu! Tarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittamaan erityisruokavaliot.

Ilmoittautumiset etukäteen alla olevasta linkistä. Ilmoittautuminen on vielä avoinna.

Alkuperäinen ilmoittautumispäivä oli 8.4. ja siihen mennessä ilmoitetut erityisruokavalitoiveet huomioidaan.

Lämpimästi tervetuloa!

Noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Tiedotamme mahdollisista muutoksista sähköpostitse.