Kiinteistöliitto hakee vakituiseen työsuhteeseen assistenttia

Julkaistu: 10.05.2022

Assistentti tulee työskentelemään osana lakipalvelut-yksikköä ja toimii lakimiesten assistenttina. Työtehtäviin kuuluu mm. tilausten käsittely ja laskutus, kokous- ja matkajärjestelyt, tapahtumien järjestäminen sekä muut assistentin tehtävät. Työ sisältää myös aulavastaanottoa ja puhelinvaihdetta hoitavan assistentin sijaistamista.

Hakijalta edellytämme soveltuvaa ammatillista koulutusta, asiakaspalveluhenkisyyttä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja, itsenäistä työskentelyotetta ja toimisto-ohjelmistojen hyvää hallintaa (Microsoft Office). Kiinnostus juridiikasta tukee tehtävässä onnistumista.

Kiinteistöliitto on valtakunnallinen kiinteistönomistajien edunvalvonta- ja asiantuntijaorganisaatio, jonka toimistossa Annankadulla Helsingin keskustassa työskentelee 22 kiinteistöalan asiantuntijaa. Assistentti työskentelee osana lakipalvelut-yksikköä.

Kiinteistöliitto tarjoaa työntekijöilleen monipuoliset henkilöstöedut sekä mahdollisuuden etätyöhön.

Aloitus tehtävässä sopimuksen mukaan.

Hakemukset (hakemus ja cv) palkkatoivomuksineen pyydämme toimittamaan sähköpostilla viimeistään 27.5. osoitteella jaana.kuoppala@kiinteistoliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä antavat johdon assistentti Jaana Kuoppala 040-717 8069 ja lakiasiainjohtaja Jenni Hupli, 040-865 8097 (maanantaina 16.5.2022 kello 10.00–11.00 ja tiistaina 24.5.2022 kello 14.30–16.00).