Sähköautojen latausratkaisuilta Seinäjoella 14.11.

14.11.2023 klo 17.00 Hotelli-Ravintola Alma, Simuna-sali

Erityisesti täyssähköautojen ensirekisteröintien määrä kasvaa jatkuvasti, ja latauspistetarve koskettaa yhä useampaa taloyhtiötä. Tule mukaan Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan järjestämään koulutustapahtumaan, jossa tarkastellaan minkälaisia latausratkaisuja taloyhtiöille on olemassa ja millä tavalla päätöksenteko latauspisteiden hankinnasta tapahtuu.

Ohjelma:

Kahvitarjoilu klo 16:30-17:00

Luennot klo 17:00:

Latauspisteiden hankinnan päätöksenteon ABC taloyhtiössä - Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan lakimies, VT Johanna Räikkä

Latausasemat talo- ja kiinteistöyhtiöissä - Juha Lounatvuori / Hannu Kyntäjä, Pohjois-Suomen Sähkö Oy

Garo-latausasemat / vinkkejä taloyhtiöille - Kimmo Remes, Garo Oy

Käyttöjärjestelmät latausasemille - Pekka Tiainen, Wattery Oy

Kysymyksiä ja keskustelua

n. klo 19:00 Tapahtuma päättyy

Tapahtuma on tarkoitettu Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille ja se on maksuton. Ilmoittaudu kuitenkin etukäteen tarjoilujen määrän varmistamiseksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!