Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinainen kokous

28.04.2021 klo 17.00 Oulun pääkirjasto, Pakkalan sali

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinainen kokous pidetään Oulun pääkirjaston Pakkalan salissa keskiviikkona 28.4.2021 klo 17.00Ilmoittautuminen, valtakirjojen tarkistus ja kahvitarjoilu klo 16.30-17.00.

Koronaolosuhteiden vuoksi lisätiedot mahdollisista muista osallistumistavoista julkaistaan kahta viikkoa ennen kokousta.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat (yhdistyksen tilinpäätös 2020 ja vuosikertomus, toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021 sekä päätetään jäsenmaksujen suuruudesta vuodelle 2022, valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle sekä tilintarkastaja). Kokouksessa käsitellään myös sääntömuutos kiintiöpaikkojen osalta (Kalajokilaakso Kiinteistöyhdistys ja Raahen Kiinteistöyhdistys) varsinaisessa kokouksessa 30.9.2020 saadun evästyksen mukaisesti.

Kokousasiakirjat ovat nähtävillä jäsensivuilla viimeistään 2 viikkoa ennen kokousta. Virallinen kokouskutsu lähetetään sähköpostilla sääntöjen edellyttämien aikamäärien puitteissa.

Jäsenen äänioikeutta käyttää hallituksen puheenjohtaja tai jäsenen hallituksen kyseiseen yhdistyksen kokoukseen kirjallisesti valtuuttama edustaja.

Ilmoittaudu tapahtumaan