Teams-kokous: Taloyhtiön hallituksen kyselytunti Pirkanmaalla

17.02.2021 klo 17.00 Pirkanmaa

Onko mielessäsi taloyhtiötäsi koskeva juridinen, hallinnollinen tai tekninen kysymys, johon haluaisit vastauksen Kiinteistöliitto Pirkanmaan asiantuntijoilta? Tervetuloa hallituksen kyselytunnille, jossa käydään läpi jäsenten esittämiä kysymyksiä. Kysymyksiin vastaamassa ovat Kiinteistöliitto Pirkanmaan lakimies Johanna Räikkä, toiminnanjohtaja Jorma Koutonen ja neuvontainsinööri Kaisa Kettunen.

Tilaisuus on avoin ja maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Kysymys kannattaa esittää etukäteen jo ilmoittautumisen yhteydessä. Tilaisuudessa kysymystä voidaan tarvittaessa tarkentaa. Huomioi, että kysymystä käsitellään kaikkien tilaisuuteen osallistuvien kuullen ja että kysymyksen on tilaisuuden luonteen vuoksi oltava ytimekäs.

Kyselytunti järjestetään Teams-kokouksena, ja tilaisuuden vuorovaikutuksellisen luonteen vuoksi tilaisuuteen voi osallistua rajallinen määrä osallistujia. Ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 15.2.2021

Mikä on Teams-kokous? Teams-kokous on internetissä toteutettu verkkokokous, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Kokoukseen pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen kokouksen alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Videokameraa ei välttämättä tarvita. Mikrofoni tarvitaan, mikäli aiot osallistua kokouksessa keskusteluun esim. tarkentamalla kysymystäsi.