Kiinteistöliiton puheenjohtajaksi Timo Nieminen

Julkaistu: 07.04.2018

Kiinteistöliiton uudeksi puheenjohtajaksi on valittu DI Timo Nieminen Kauniaisista. Nieminen valittiin tehtävään Kiinteistöliiton liittokokouksessa 7.4.2018 Tampereella.

SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtajana työskentelevä Nieminen seuraa tehtävässä liiton puheenjohtajana kymmenen vuoden ajan toiminutta rahoitusneuvos Matti Inhaa.

Kiinteistöliiton varapuheenjohtajiksi liittokokous valitsi ekonomi Olavi Merikannon Espoosta, asuntosijoittaja Jouni Lehtisen Helsingistä ja toimitusjohtaja Pertti Satopään Tarvasjoelta.

Kiinteistöliiton liittokokouksessa oli edustettuna 23 jäsenyhdistystä. Liittokokous ja liittokokousseminaari keräsivät Tampereelle viikonlopun aikana noin sata kiinteistöalan vaikuttajaa eri puolilta maata.

Lisätiedot:

Timo Nieminen, puheenjohtaja