Valtakunnalliset jäsenedut

Kiinteistöliiton jäsenyhdistysten jäsenenä olevat taloyhtiöt saavat jäsenetuja ja -alennuksia. Valtakunnalliset jäsenedut ovat käytettävissä koko Suomessa. Ota täysi hyöty jäsenyydestä!

Jäsenedut:

• Kiinteistömedia Oy: kirjoista ja lomakkeista 20 % alennus
  • Kiinteistömedia Oy: maksutta HTHJ ja HTHJPLUS -verkkokurssit eli Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen HTHJ, Toiminnantarkastuksen perusteet sekä Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä
  • Kiinteistölehti: maksuton vuosikerta sisältyy jäsenyyteen ja lisäksi edulliset lisätilaukset 25 eurolla/vuosikerta
  • Vastuu Group Oy / Platform of Trust Oy: SignSpace-palvelun S-paketilla sähköiset allekirjoituksia 4 euroa/kk + alv (sisältää 60 allekirjoitusta, ylimenevät 80 senttiä/kpl+alv). Palvelulla voi hoitaa myös sähköiset etä-äänestykset yhtiökokouksissa turvallisesti sekä pöytäkirjojen, sopimusten ja muiden asiakirjojen arkistoinnin.

Tarkemmat esittelyt valtakunnallisista jäseneduista löydät Kiinteistöliiton julkaisemasta Jäsenpalvelut 2020 -oppaasta.

Eräillä Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksillä on lisäksi tarjolla omia alueellisia jäsenetuja.

Jäsenkortissa ovat jäsentalojen johdon käytettävissä niin valtakunnalliset kuin alueelliset jäsenedut.

Lue lisää ja lataa Kiinteistöliiton jäsenkortti