× Lakineuvonta sulkeutuu torstaina 20.6. klo 13.00 ja palvelee jälleen juhannuksen jälkeen normaalisti! Kaikille avoin maksullinen lakineuvonta on suljettu. Voit tarkistaa paikallisen yhdistyksesi tilanteen verkkosivuilta. Toivotamme mukavaa juhannusta!

Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, katsaus ammatti-isännöitsijöille

03.10.2023 klo 09.00 Original Sokos Hotel Kaarle (Tankar)

Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, katsaus ammatti-isännöitsijöille 3.10.

Tervetuloa Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen jäsentaloyhtiöiden ammatti-isännöitsijöille tarkoitettuun maksuttomaan koulutukseen Kokkolaan!

Aika: tiistaina 3.10.2023 klo 9.00 – 11.30 (aamiainen tarjolla klo 8.30 alkaen, tilaisuus päättyy lounaaseen, joka on tarjolla klo 11.30 ->)

Paikka: Original Sokos Hotel Kaarle (Tankar) Kauppatori 4, 67100 Kokkola

Kouluttajat:     Tapio Haltia, lakiasiantuntija, Kiinteistöliitto

Mervi Ala-Prinkkilä, toiminnanjohtaja, Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys

Kimmo Luomala, aluepäällikkö, Kiilto Oy

Tilaisuuden aiheina mm.

• Tiedätkö, miten toimia taloyhtiöllä on käytettävissä maksukykyhaasteiden uhatessa?
  • Onko rakennusvalvonnan lisäohjeistus lyhytkestoisesta majoitustoiminnastatiedossasi?
  • Tiedätkö tuoreimmat tietosuojakuulumiset?
  • Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen esittely ja palvelut jäsenille
  • Kiilto Oy:n rakentamisen ratkaisut, palvelut ja koulutukset isännöitsijöille ja taloyhtiöille.
  • Millainen kumppani Kiilto on taloyhtiöhankkeissa? Kiillon puheenvuorossa annetaan käytännön tietoa mm. märkätilarakentamisen erityispiirteistä ja esitellään myös isännöinnin käyttöön tarkoitetut asiakirjat omaa kylpyhuoneremonttiaan suunnittelevalle asukkaalle.

Aikataulu:

klo 8.30 – 9.00 aamukahvit tarjolla kahvitorilla kokoustila Tankarin edustalla

klo 9.00 – 9.30 tervetuloa, Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen esittely ja palvelut jäsentaloyhtiöille, toiminnanjohtaja Mervi Ala-Prinkkilä

klo 9.30 – 10.30 ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, lakiasiantuntija Tapio Haltia, Kiinteistöliitto

klo 10.30 – 10.45 lyhyt tauko, kahvitori auki

klo 10.45 – 11.30 Kiilto Oy:n rakentamisen ratkaisut, palvelut ja koulutukset isännöitsijöille ja taloyhtiöille, aluepäällikkö Kimmo Luomala

klo 11.30 – 13.00 kiitos tilaisuuteen osallistumisesta, lounas tarjolla Vastarannassa.

ps. Huomasithan myös Kiinteistöillan Pietarsaaressa 3.10. klo 17 alkaen? Ilta on suunnattu kaikille taloyhtiöasioista kiinnostuneille. Tapahtuma pidetään ruotsiksi. Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys – Österbottens Fastighetsförening, Finlands Svenska Fastighetsförening ja Suomen Vuokranantajat. Lisätiedot ja tapahtumaan ilmoittautumisen löydät täältä: https://www.kiinteistoliitto.fi/tapahtumat/nayta/?id=1377241