× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kesälomalla 15.–26.7. Palaamme palvelemaan porrastetusti maanantaina 29.7. Voit tarkistaa oman alueellisen jäsenyhdistyksesi auki olevat palvelut yhdistyksen omilta sivuilta www.kiinteistoliitto.fi/yhdistykset .

Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, katsaus ammatti-isännöitsijöille

03.10.2023 klo 09.00 Original Sokos Hotel Kaarle (Tankar)

Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, katsaus ammatti-isännöitsijöille 3.10.

Tervetuloa Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen jäsentaloyhtiöiden ammatti-isännöitsijöille tarkoitettuun maksuttomaan koulutukseen Kokkolaan!

Aika: tiistaina 3.10.2023 klo 9.00 – 11.30 (aamiainen tarjolla klo 8.30 alkaen, tilaisuus päättyy lounaaseen, joka on tarjolla klo 11.30 ->)

Paikka: Original Sokos Hotel Kaarle (Tankar) Kauppatori 4, 67100 Kokkola

Kouluttajat:     Tapio Haltia, lakiasiantuntija, Kiinteistöliitto

Mervi Ala-Prinkkilä, toiminnanjohtaja, Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys

Kimmo Luomala, aluepäällikkö, Kiilto Oy

Tilaisuuden aiheina mm.

• Tiedätkö, miten toimia taloyhtiöllä on käytettävissä maksukykyhaasteiden uhatessa?
  • Onko rakennusvalvonnan lisäohjeistus lyhytkestoisesta majoitustoiminnastatiedossasi?
  • Tiedätkö tuoreimmat tietosuojakuulumiset?
  • Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen esittely ja palvelut jäsenille
  • Kiilto Oy:n rakentamisen ratkaisut, palvelut ja koulutukset isännöitsijöille ja taloyhtiöille.
  • Millainen kumppani Kiilto on taloyhtiöhankkeissa? Kiillon puheenvuorossa annetaan käytännön tietoa mm. märkätilarakentamisen erityispiirteistä ja esitellään myös isännöinnin käyttöön tarkoitetut asiakirjat omaa kylpyhuoneremonttiaan suunnittelevalle asukkaalle.

Aikataulu:

klo 8.30 – 9.00 aamukahvit tarjolla kahvitorilla kokoustila Tankarin edustalla

klo 9.00 – 9.30 tervetuloa, Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen esittely ja palvelut jäsentaloyhtiöille, toiminnanjohtaja Mervi Ala-Prinkkilä

klo 9.30 – 10.30 ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, lakiasiantuntija Tapio Haltia, Kiinteistöliitto

klo 10.30 – 10.45 lyhyt tauko, kahvitori auki

klo 10.45 – 11.30 Kiilto Oy:n rakentamisen ratkaisut, palvelut ja koulutukset isännöitsijöille ja taloyhtiöille, aluepäällikkö Kimmo Luomala

klo 11.30 – 13.00 kiitos tilaisuuteen osallistumisesta, lounas tarjolla Vastarannassa.

ps. Huomasithan myös Kiinteistöillan Pietarsaaressa 3.10. klo 17 alkaen? Ilta on suunnattu kaikille taloyhtiöasioista kiinnostuneille. Tapahtuma pidetään ruotsiksi. Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys – Österbottens Fastighetsförening, Finlands Svenska Fastighetsförening ja Suomen Vuokranantajat. Lisätiedot ja tapahtumaan ilmoittautumisen löydät täältä: https://www.kiinteistoliitto.fi/tapahtumat/nayta/?id=1377241