× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Bussimatka Tampereelta Taloyhtiötapahtumaan 2018

18.04.2018 klo 08.00 Vanhan kirkon edestä Tampereelta

Taloyhtiö 2018 -tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksen Kokoustamossa. Taloyhtiötapahtuma on isännöitsijöille, taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, teknisille asiantuntijoille ja muille taloyhtiöiden parissa toimiville tarkoitettu luento- ja näyttelytapahtuma.

Luennoilla käsitellään sähköisiä ja ajankohtaisia asioita: kuullaan luentoja mm. sähköautojen latauksesta taloyhtiössä, sähköisen asunto-osakeyhtiörekisterin tulemisesta ja sähköistyksen uudistamisesta putkiremontin yhteydessä. Vettäkään ei unohdeta: kosteusvaurioita ja kosteusvaurioita koskevia oikeuden ratkaisuja, kylpyhuoneen riskejä ja veden kulutuksen seurantaa käsitellään eri luennoilla.

Bussimatkan ilmoittautuminen on päättynyt.

Bussimatkalle ilmoittautuneille tiedoksi aikataulu:

klo 8.00  Lähtö Tampereen keskustorilta Vanhan kirkon edestä (Länsilinjat)

n. 10.15 Saapuminen Helsingin Messukeskukseen

Tutustuminen näyttelyihin ja luentojen kuuntelu sekä lounas vapaalla omalla  aikataululla (lounaslipukkeet jaetaan linja-autossa)

klo 15.00 Lähtö Messukeskuksesta kohti Tamperetta

n.  17.00 Takaisin Tampereella

Huomaa, että Taloyhtiötapahtumaan täytyy erikseen rekisteröityä kävijäksi osoitteessa: www.taloyhtiotapahtuma.net. Tapahtuman nettisivuilta löytyy myös tarkat ohjelmatiedot.