× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n vuosikokous 2019

27.03.2019 klo 15.00 Original Sokos Hotel Ilves

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Tampereella 27.3.2019

Vuosikokouksessa käsitellään yhdistyksen tilinpäätös vuodelta 2018, vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019 sekä päätetään jäsenmaksujen suuruudesta vuodelle 2020. Vuosikokous valitsee hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle sekä tilintarkastajan. Kokouksessa vahvistetaan kiinteistöyhdistyksen toimintastrategia ja käsitellään yhdistyksen sääntöjen 2, 9 ja 12 pykälien sääntömuutosehdotus.

Yhdistyskokouskutsu on toimitettu pääsääntöisesti sähköisesti.

Kokousasiakirjat on julkaistu https://www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut  -osion kohdassa Tilaisuuksien aineistot.

Tervetuloa!