× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Hallituksen iltakoulu Seinäjoella 9.10.2019

09.10.2019 klo 16.45 Frami B, Auditorio 1

TILAISUUS TÄYNNÄ!

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry järjestää koulutusillan taloyhtiöiden hallituksille Seinäjoella keskiviikkona 9.10.2019.

Koulutusillassa Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan toiminnanjohtaja Jorma Koutonen esittelee Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n toimintaa. Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n lakimies Johanna Räikkä luennoi hallituksen tehtävistä, toiminnasta ja vastuusta ja neuvontainsinööri Kaisa Kettunen kertoo taloyhtiön remontin hankesuunnittelusta.

Ohjelma:

klo 16.45 Kahvitarjoilu

klo 17.00 Tilaisuus alkaa

- Tilaisuuden avaus ja Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n esittely
toiminnanjohtaja Jorma Koutonen, Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry

- Hallituksen toiminta, tehtävät ja vastuut
lakimies, OTM Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

- Hankesuunnittelu taloyhtiön remontissa
neuvontainsinööri Kaisa Kettunen, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

n. klo 19.30 Tilaisuus päättyy

Taloyhtiöiden hallitusten jäsenille tarkoitettuun maksuttomaan koulutusiltaan on vapaa pääsy, mutta ennakkoilmoittautuminen vaaditaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

HUOM! Kustakin osallistujasta tulee tehdä oma ilmoittautuminen