× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

PERUTTU - Taloyhtiön hallituksen iltakoulu

12.03.2020 klo 16.45 Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali

TILAISUUS PERUTTU pahentuneen koronavirustilanteen takia!!!

Tilaisuuden luentomateriaalit on julkaistu jäsensivuillamme.

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n Taloyhtiön hallituksen iltakoulu -jäsentilaisuus torstaina 12.3.2020

Jätehuoltoinsinööri Anu Toppila ja asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala kertovat jätehuoltoon tulevista muutoksista: Jätelaki ja jätehuoltomääräykset ovat muuttumassa ja mm. muovipakkausten keräys on käynnistymässä. Illan aikana on tarkoitus selventää, miten nämä muutokset vaikuttavat taloyhtiöiden jätehuoltoon.

Kiinteistöliitto Pirkanmaan oma lakimies Johanna Räikkä puolestaan luennoi hyvästä hallintotavasta taloyhtiössä: Miten taloyhtiön hallinto toimii ja mitä hyvä hallinto tarkoittaa? Koulutuksen aikana käydään läpi myös Taloyhtiön hyvä hallintotapa -suositusta.

Aika: 12.3.2020 klo 16.45 – n. 19.00

Paikka: Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali, Pirkankatu 2, Tampere

Ohjelma:

klo 16.45 Kahvitarjoilu

klo 17.00 Taloyhtiön hallituksen iltakoulu -tilaisuus alkaa

- Jätelaki ja jätehuoltomääräykset muuttuvat - vaikutukset taloyhtiöiden jätehuoltoon

jätehuoltoinsinööri Anu Toppila, Alueellinen jätehuoltolautakunta

- Muovipakkausten keräys käyntiin

asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala, Pirkanmaan Jätehuolto Oy

- Hyvä hallintotapa taloyhtiössä

lakimies Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

n. klo 19.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on tarkoitettu Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille ja se on maksuton. Ennakkoilmoittautuminen kuitenkin vaaditaan viimeistään ma 9.3.2020.