Uudet jäsensivut käytössäsi

Kiinteistöliiton uudistetut jäsensivut palvelevat jäsentaloyhtiöiden hallituksia ja isännöitsijöitä. Sivut ovat nyt aiempaa helppokäyttöisemmät ja sisällöltään laajemmat. Uusilta jäsensivuilta löydät tietoa taloyhtiölle tärkeistä asioista, jäsenyhdistysten jäsentiedotteita, oppaita, lomakkeita ja koulutusten aineistoja. Myös omien jäsentietojen päivittäminen sujuu uusilla jäsensivuilla kätevästi.

Jäsensivuille rekisteröityminen ja kirjautuminen tapahtuu Kiinteistöliiton ja jäsenyhdistysten uusittujen verkkosivujen kautta. Voit rekisteröityä jäsensivujen käyttäjäksi taloyhtiösi jäsennumerolla, kun sähköpostiosoitteesi on merkitty jäsenrekisteriin kyseisen jäsentalon kohdalle. Jos sähköpostiosoitteesi ei ole vielä yhdistyksen tiedossa, ilmoita se yhdistyksen toimistolle tai osoitteeseen jasentiedot@kiinteistoliitto.fi

Kiinteistöliiton sekä useimpien jäsenyhdistysten verkkosivut avautuvat uudistettuina samaan aikaan kuin uudet jäsensivut. Uudistetut sivut ovat aiempaa paremmin luettavissa älypuhelimilla ja tableteilla. Yhdistysten sivuille tulee ajankohtaista tietoa, tapahtumia sekä tietoa jäsenyydestä ja palveluista.

Rekisteröidy uusien jäsensivujen käyttäjäksi jo tänään!

1. Mene oman yhdistyksesi tai Kiinteistöliiton sivuille

2. Valitse oikeasta yläreunasta linkki "Jäsensivut"

3. Valitse "Rekisteröidy jäsensivujen käyttäjäksi"

4. Kirjoita nimesi, sähköpostiosoitteesi ja edustamasi jäsentaloyhtiön jäsennumero niille osoitettuihin kenttiin