× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Osallistuminen postin tai sähköpostin välityksellä

Osakkaille voidaan lisäksi tarjota mahdollisuus osallistua yhtiökokoukseen ennakkoon postin tai sähköpostin välityksellä. Tällöin kokouskutsuun liitetään vastauslomake, jonka täyttämällä osakas ilmoittaa kantansa yhtiökokouksessa käsiteltäviin asioihin.

Kutsussa tulisi mainita, että osallistuminen postin tai sähköpostin välityksellä rajoittaa osakkaan puhevaltaa kokouksessa. Osakas ei esimerkiksi tällöin voi äänestää mahdollisista kokouksessa esitetyistä vastaehdotuksista. Lisäksi kutsussa on hyvä ilmoittaa, että osakkaiden ennakkokannat käsitellään kokouksessa avoimina ääninä.